Första dagen på bloggen

Nu har jag försökt på så många olika bloggar att skapa mig en bloggande hemvist - men utan resultat. Eller jag har försökt, men det har inget blivit av eländet. Men nu ska jag. Det känns som ett mentalt måste att få skriva ur sig sina surrande, snurrande tankar för att med fritt hjärnkontor få arbeta ostört. Det finns ingen som stör mig så mycket som jag själv!
Det känns också som om det tillhör en digital allmänbildning att blogga, speciellt om man säger sig vara internet intresserad. Och jag ÄR intresserad - jag har bara inte den rätta schwungen - men jag hoppas att mitt rockarnamn ska få mig att rocka lös allt som jag kan. Helt enkelt för att det är kul! Jag är ju för gods sake dagboksveteran i tungviktsklassen - så vad kan vara problemet?! Men jag kan ju inte sitta och skriva i mina pappersdagböcker under en rast på jobbet. Nej det måste bli detta digitala forum. Så är det bara.

Nu måste jag ha lunch! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0