Snart helg och jag slipper svettas

Då var eftermiddagskaffet och fredagsfikat intaget. Fredagsblicken börjar synas i ögonen på folk och alla är väl glada att veckan är slut. Förhoppningsvis får jag igenom min semesteransökan. Det ska bli skönt. Sen är det bara att sätta igång med skrivandet. Som tur är så är väl hantverkarna på jobbet snart klara med att installera det nya kylsystemet, eller om det är vetilationsanläggning? Hur som helst så ska vi i allafall slippa frysa om vintern och svettas om sommaren. Det har jag gjort, eftersom solen tar överhanden och nästan smälter bläcket på mina ord i Word, när dagen drar sig mot ett på dagen. Kunde nästan känna hur brun jag blev genom fönsterrutan, iallafall kände jag svetten.

Fast kanske inte riktigt som Ylva...

Jan Stenmark från Aftonbladet


Bild, å det ödmjukaste, lånad från Aftonbladet och Jan Stenmark;
 http://www.aftonbladet.se/vss/kultur/story/0,2789,70720,00.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0