Tillbaka till en eftermiddag med....?

Jaha, då var man på andra sidan! Har suttit och rårättat tentor i går och idag för att få dem färdiga innan lunch. Nu är de klara och utlämnade och jag är alldeles matt. Jobbade sent igår, säkert till halv tre. Kixan fattade inte vad jag sysslade med; varför kommer du inte och lägger dig? Vad är det för papper du pysslar med, något jag kan ligga på?

Kix5

Jag vet inte hur jag ska börja nu. Egentligen borde jag ansöka om semester, så jag kan vara hemma nästa vecka och vara med syrran och familjen som kommer upp. Det är engentligen det enda rätta, eftersom jag ändå inte vill missa att vara med dem. Men det känns pressande samtidigt att få sätta igång ordentligt med mitt. Det har ju fått ligga på sparlåga ett tag nu eftersom jag haft hela årets bemanning under dessa 3 månaderna som varit. Jättekul men tufft. Men jag kan inte säga att jag är avskräckt från att undervisa heltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0