Träninsgverk och andra verk.

JAg har sån träningverk idag! Tro det eller inte men jag gick till gymmet igår! Jag har ju haft mitt kort på IKSU ni i över tre månder som tickat likt en blåslur i örat.JAg tog en Bodybalans klass och det var så skönt. Det som gjorde det extra roligt av att en god vän också kom. Jag har inte tränt med henne på säkert 10 år, kanske mer. Alltså verkligen inte stått sida vid sida framför en spegelvägg, vilket vi gjorde från det att jag var 16 till 25. Jag kände hur jag saknat det och det kändes både vemodigt och kul. Hon har ju aldrig slutat med dansen utan är lärare på Balett akademien i Umeå. Stark som en fura, medan en annan kände sig vek som en överkokt spagetti. Jaja...kul var det iallafall.

Sedan har jag äntligen fått till min jobb blogg. Den är döpt till 'A digital stage' och jag kommer att länka till den så småning om. Känner att jag måste försöka separera dem åt bara.

Nä nu måste jag hoppa isäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0