Väckt med en middag för två!

Vilke morgon det blev idag! Först och främst så vaknade jag lungt och skönt, låg och mornade mig medan ljuset strilade in bakom rullgardinen och jag kände verkligen att jag sovit under natten. Utan att behöva gå upp och vanka, dricka samarin eller gå på toaletten, göra sittups och gymastisera, helt enkelt slippa våndas mellan 03-04 på morgonen. SÅ skönt. =)
Hade det slutat där, så hade jag nöjt mig storartat. Men så ringer telefonen och sambon svarar och låter något konfys - "vadå äta middag?" Hon överlämnar luren till mig som fortfarande ligger under täcket och få då höra av hennes chef att det står i ortens dagstidning att jag vunnit en middag för två på stans dyraste restaurang! Gissa vilken överraskning!
Jag skickade in ett tävlingsbidrag som gick ut på att komma på något trevligt att göra med Baggböle Herrgård och vann!
Himmel så kul och gott! Har aldrig haft råd att gå dit, så detta är ju helkul - precis vad vi behöver i vår vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0