Det är så långt till Dun Morogh!

Usch det är vekligen långt till IF (Ironforge, för er som inte varit där och som inte spelar WoW). Ja det är helt enkelt långt att ta sig in på spelet i huvudtaget. Det är alltid en massa patcher att uppdatera och innan det är gjort har jag tappat lusten, det har blivit försent, eller jag har hittat roligare saker att göra...blivit försjunken i någon inredningstidning eller nåt. Jag är stolt medlem i guilden Daraemaens, men jag tyx oftare hamna på bloggen än att se till att mina quester görs och mina skills trimmas, eller framförallt är ett stöd tillalla i guilden. De måste tröttna på mig snart - jag säger bara; Stå ut! I'll be back!
Det handlar om lust. Lusten till att logga upp sig och spendera sina timmar springades, oftas i hälarna på kära Eowline, som leder mig fram i de för mig okända skogarna som för henne är skogar hon kan i sömnen. Stackars Eow - love you, men det kan inte vara kul att ha en gf i rl som inte förstår tjusningen att ledas runt, när man själv vill leda...Men fasen med att plocka blommor och förundras över den vackra utsikten tyx vara förbi...nu ska jag bara se till att bli större, men det känns som en transportsträcka!  Låt mig plocka blommor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0