Blend some adventures Miss Rocky!

Nu har tiden spenderats med att läsa andras bloggar. Igen. Och hur duktig får man vara egentligen? För att det ska vara lagligt alltså. Speciellt om man är ung. Det finns så många unga bloggare (eller de flesta är väl yngre än mig här....). När man är ung borde mycket var olagligt tycker jag. Det kan väl knappast finnas något värre än begåvade ungar, typ underbarn som kan skapa konserter, målningar, litterära verk och finna bot för svåra sjukdommar. Åh, jag får ont i huvudet. Det måste vara missunsamheten som fick nån synaps att brista. Jag borde ha krypit i säng för länge sen. Även om jag är gammal nog att var flerbarnsmor, villaägare och vovveuppfödare (och körkortsägare för den delen) så har jag inte vett att veta när jag borde gå i säng. Eller det kanske är därför att jag är uppe, för att jag inte har haft vett att skaffa allt det där som jag är gammal nog för?Det blir ju inte bättre av att sitta uppe, det är ju inte så att jag kommer att bli smartare av det, inte direkt sådär. Bara ännu mer bitter.
Men jag har i allafall dansat på Madonnas födelsedagsfest i New York...åh, jag hittade i allafall en tuva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0