Insomnia

Jag vet inte vad som hänt. Det senaste nätterna har varit en mardröm. Jag är så trött när jag går och lägger mig, men jag kan ändå inte somna. I går natt var en mardröm, i natt var jag vaken till 3-4...var helt urlakad imorse. Kom sent in på jobbet. Men fick iallafall mycket gjort. Spelade in onlineföreläsningen, och fick litteratursökningsföreläsningen klar. Imorgon jag jag undervisning mellan 9-12, restseminarium för studenter. Jag hoppas att det ska gå fort. Jag vet att det blir jobb hela helgen. Har som förhoppning att i allafall få ihop några sidor tills dess att min handledare kommer upp, på onsdag. Vet inte hur jag ska hinna, men text är det enda som räknas. Att sitta med analys eller datainsamling diskuteras aldrig, som det knappt räknas. Vem ska man diskutera sånt med då?! Förundras fortfarande över hela systemet.
På lördag ska vi vara hundvakt åt gulliga Pussel. Här är en bild på oss två på nyårsafton. Hon var självklart hedersgäst! (till Katternas stora förtret) =) 

Jag och Pussel

Det ska bli ett skönt avbrott i helgjobbet, en lång promenad och en härlig lunch. Hoppas att det blir fint väder i helgen. Kan inte fatta att det redan blivit helg igen! Vart tar alla dagar vägen?!
Hoppas jag kan somna i natt...avskyr att lika vaken och stressas över klockan, eller att känna varje hjärtslag. Pippi-vändningen fungerade några nätter, men nu spelar det ingen roll åt vilket håll jag sover...jag måste börja träna - så jag blir fysiskt trött. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0