jobbajobbajobba

Hej och hå vad det går...har jobbat med en föreläsning fram tills nu. Dumt, men jag det känns bra. Ska hoppa i säng nu. Och hoppas att på somna. Har som sagt inte sovit så bra de senaste nätterna, igår likaså.
Imorgon kommer min handledare och jag är jättenervös. Tänk om han säger att "No, this wont do! You're not suited to become a researcher! There's the door, you know your way out!"
Hjälp!
Men det är väl klart att han inte säger så, men det kan ju vara så han tänker....och det kommer ju att påverka mig i slutänden. Fast nä...nu skruvar jag bara upp mig. Det är ju det sista jag behöver inför sängdax.
Jaja, det är bara att ta tjuren vid hornen då. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0