Långnäsa åt Mr Bacill

Hehe där lurade jag dig allt, denna gången fick du mig inte på fall...
Satte just in de nya riktlinjerna som gäller på jobbet vis sjukdom och såg att jag två år i rad varit hemma i förskyllning och feber mellan den 25 och 27 maj! Samma datum, samma prognos! Vad vill detta säga? Vilken tur att jag bröt trenden senare under året, för om det skulle varit gällande så skulle jag blivit sängliggande även den 14 till den 17 december. Men den gick inte hem! Viss var jag förskylld och kände mig riktigt risig, men icke! Jag tog Mr Bacill med bakdörrn´... nu gäller det att inte falla dig i maj igen då...ska trotsa allt vad lagbundenhet heter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0