Förmiddagen avklarad

Mentalt sätt springer jag runt med en stålmannenäve i skyn. Inte för att åka iväg och rädda någon som hamnat i knipa, typ i kläm under något teoretiskt tåg eller för att hindra den fallande och landkrossande 'online community'-kometen som faller in över oss stackare från out of cyberspace. Nej näven är i skyn av en mer egoistisk art; min handledare kallade mig idag för ungdomsforskare. Swisch, så flög jag genom rummet redo att ta min an rollen. Vilken ljuvlig känsla att få ett epitet. Även om jag vet att det är tillfälligt, för nästa vecka kan man vara tillbaka i 'vem är jag och vad gör jag här?'-träsket. Över helgen ska jag iallafall gå runt med 'S'-märket över bröstet. 'S' som i subjekt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0