Number two - for you

39755-47

Finns det fler än jag som ibland blir lite yr efter att man varit på toaletten och gjort ”number 2”? Ja jag vet, jag måste vara konstig som ens ställer frågan. Men varför inte vara den första i såfall, ingen som läst min blogg har väl undgått min konstighet. Kanske är det en vanlig sak, vad vet jag? Ibland kan jag fundera, varför jag känner mig yr, eller lång, som om perspektiven och perseptionsmekanismerna i ögat får sig knuff av att tarmen blir tömd... Only me? Förmodligen. Kanske är det det som får katterna så tokiga efter att de varit på kattlådan? De kan rusa genom lägenheten alldeles ystra och vad jag tror och tolkar in, glada och lättade. Som jag. Fast jag visar det inte lika tydligt. Kanske borde jag, tänk vilket vardagligt glädjeämne! Att rusa genom lägenheten, hoppa och studsa och med svankande rygg gira förbi hörn och dörrkarmar kaxigt fökunnande: ”Ha-ha, ja´ gjorde’rä!” (översatt; ha-ha, jag gjorde det!). Hmm…vad var det jag skrev för ett tag sedan om post-pubertet? Kanske är jag postpostpost-infantil? Är det detta jag lider av…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0