Fest i morgon med nya skor!

Imorgon går en vän till upp med sin avhandling. Hon måste vara jättenervös just nu! Det ska bli kul att lyssna på hennes disputation, hoppas att den går bra! Det känns skönt att jag fortfarande har kvar några år! Pustar ut över det.
På kvällen är det fest, på sendvaligt manér. Jag har sytt in ett par byxor ikväll som jag ska ha imorgon, till mina nya skor. Som jag verkligen diggar skarpt! De är som en blanding av 40-tal och balroomdancing-skor. Ropade in dem på Tradera för ett par veckor sedan.

Nu ska jag krypa i säng. Är jättetrött som vanligt. Förskyllningen är över men jag är fortfarande mycket trött, har svårt att sova om nätterna och fortfarande är jag lite yr till och från. Jag hoppas järntabletterna hjälper snart.

nya skor 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0