Inte en dag för en "försent" dag

Ojdå det var inte i går jag skrev direkt. Men mitt liv är så totalt förändrat och så mycket har hänt i mitt liv och med min hälsa de senaste åren att bloggandet fått stå tillbaka för andra saker. Men jag har sedan en tid funderat på att ta upp den igen, eller kanske starta en ny. Men varför göra det när man redan har en?

Så, idag är det den 17 december. Hur kan tiden gå så fort? På schemat står massor med saker.., idag har jag avverkat två av fyra saker. Varit på banken, burit ner alla lådor, skärmar - (vik-, lamp- och dator- !) och bråte som kom upp ur skuggan när jag möblerade om i städskrubben. Jisses vad prylar jag har!
Kvar att göra idag är att sy färdigt morgonrocken i frotté och göra en julklapp av den, och sedan baka julhavrekex. Kanske även Fudge, om jag har grädde hemma.

Det ska nog bli jul i år också. En mycket annorlunda jul i jämförelse med de senaste åren, men jag hoppas att den inte blir sämre. Det är allt jag önskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0