Dags att komma tillbaka!

DET ÄR VÅÅÅR!!!
Nu är det dax att damma av min gamla sovande blogg. Efter ett rotande i gamla filer och mail hittade jag tillbaka den och det känns som ett kärt återseende! Nu ska jag fortsätta skriva om mina vardagsäventyr, utmaningar och underbara kliv! Glappet mellan dagensdatum och de andra inläggen beror på livet som kom emellan. Sånt händer eller hur?!
Lite kort uppdatering om mig:
Namn: Camilla
Ort: Umeå
Familj: sambo Tim och sonen Charlie. Norska skogskatterna Ogdahl och Throll.
Jobb: föräldraledig - doktorand till vardags =)
Hobby: att sy se gärna mina alster på http://www.sysidan.se/member/view.htm?ID=11109
och en massa andra saker som är roliga att pyssla med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0