Vi är ute ur idet nu...

Först dök pappa Björn ner i sjukan och det så illa att han hamnade på sjukhuset för koll och dropp. Därefter fyllde baby Björn sina blöjor med liknande sörja några dagar med utslag som biprodukt, och sist sjöng jag mamma Björn in i kören med full röst och kräktes som aldrig förr. FY FÖR MAGSJUKA! Vi mår bra idag, efter en veckas frånvaro från världen. Endast jag har virusprickar (eller rosor snarare) över hela kroppen som vittnar om min tunga batalj med viruselendet. Som tur är - jag van! Ha ha ha ha haaaaa (monsterskratt)
Dagens äventyr blir en sakta promenad i den vackra dagen utanför. Kan knappt vänta! Först är det - tvätt, disk, påklädning och matning som står på schemat. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0